lauantai 5. kesäkuuta 2010

Hame

Tässä olisi nyt siis niitä minun oma tekemiä MJ-tyylisiä vaatteita :) !

Ensimmäinen koulutyöni.

Sain tämän valmiiksi Lontoon reissun jälkeen ja Lontoossahan olin 26-30.8.2009 
Vaikkei konserttia ollutkaan,joka siis itselläni olisi ollut 28.8.2009 niin teimme matkan kuitenkin ystäväni kanssa.Michaelin kunniaksi,pyhiinvaellusmatka...
Halusimme näyttää, että kyllä täältä Suomen takapajulastakin löytyy Michael-faneja ja suurella sydämmellä!<3

Ja sitten itse hameeseen; tyyliin,merkityksiin ja ajatuksiin...

Hameen kangas on valittu militaristi-tyylin mukaisesti! 
Hameen Angel-aplikointi kuvastaa Michaelin hyvyyttä,rakkautta,syyttömyyttä ja omasta mielestäni maailman puhtainta ja rakastavinta sydäntä, minkä maa päällään on ikinä kantanut!<3
          Hame kuvastaa myös omaa faneuttani MJ:tä kohtaan, ja sitä kaikkea iloa,rakkautta,onnea,tuskaa ja surua, minkä faneus sai aikaan!
Varsinkin MJ:n kuolema ja peruuntunut konsertti aiheutti tuskaa ja surua!
       Hameen takaosassa oleva musta ristikko ja hameen helmassa menevä musta nauha kuvastavat  nimenomaan tätä tuskaa ja surua. Suunnittelin ristikon ihan erikseen tätä varten,kun mietin mikä kuvastaisi parhaiten tätä.^^
      Hameen etuosassa oleva musta risti, valkoisin tikkauksin kuvastaa kuolematonta rakkautta ja kuolemattomia muistoja, jotka MJ jätti jälkeensä!

Vaikka The King Of Pop ei enään ole luonamme  niin hän elää silti ainiaan sydämmissämme ja muistoissamme!<3 


Ps. Ja jos joku ajattelee,että mitä,miksi MJ tyylisiä vaatteita?
Niin itse satun rakastamaan yli kaiken militarististä tyyliä ja olen halunnut jotenkin muistaa ja kunnioittaa MJ:tä sekä viedä MJ:n sanomaa omalta kohaltani eteenpäin. Niin paljon, kuin vain pystyn:) ! Tämä on minun unelmani! 
Olen valmistumassa vaate-artesaaniksi ja joku kaunis päivä jos hyvin käy niin suunnistan sitten ulkomaille ja MJ tulee pysymään aina minun matkassani!<3
Tämä ammatti ja unelma on siis inspiroitunut MJ:stä lähtien!


Joku muu on saanut inspiraation tanssiin tai laulamiseen MJ:stä, ja minä olen inspiroitunut MJ:n vaatetyylistä ja hänen luonteestaan ja olemuksestaan!


!!! Toivon myös, että kukaan ei ala minun tyyliäni matkimaan, koska en ole itsekkään kopioinnut täysin MJ:n tyyliä!!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti