torstai 10. kesäkuuta 2010

Sillä sitä mitä minä olen, niin olet myös sinäkin

Gepardi, joka juoksee aavikolla
Niinkuin sinäkin ja minä.
   
Lintu, joka lentää vapaana tuulen lailla

    Niin sinäkin olet, kuin myös minäkin!
Sillä sitä mitä minä olen, niin olet myös sinäkin.

Sulje silmäsi, kuvittele se
Aukaise sydämesi, tunne se
Sulje korvasi ja kuuntele sydämelläsi
Aisti koko kehollasi!

   Sillä et näe sitä silmilläsi
   Et kuule sitä korvillasi
   Tiedät vain sen sydämelläsi
Sillä sitä mitä minä olen, niin olet myös sinäkin.


Leijona, joka niin ylpeänä astelee savannilla
Tiikeri, joka kohtaa sen
Sillä sitä mitä se on, sitä on myös sen mielikin!



Gepardi, näet sen, muttet voi kuulla sitä
Lintu, kuulet sen, muttet voi nähdä sitä
Myös minä olen sitä, mitä sinä olet.
   Leijona, tunnet tuon jylheyden vain sydämelläsi
   Tiikeri, kun kohtaat sen tiedät, että pystyt kuvittelemaan sen,
   tuon kaiken taian sydämelläsi, kuuntelet sen ääntä, 

   kunnes näet sen
Sillä miten sinä sen näet,  näen myös minäkin!

Et näe sitä silmilläsi
Et kuule sitä korvillasi
Tiedät, tunnet ja näet sen vain sydämelläsi.


Sillä sitä mitä minä olen, niin olet myös sinäkin.

Kun oivallat sen, että kaikki voivat olla yhtä,
niin silloin ymmärrät sen taian ja mikään ei ole enää esteenäsi!
Joten aukaise sydämesi ja kuvittele, kuuntele, näe, tiedä ja tunne sillä!
Silloin ymmärrät ja näet maailman paremmin!<3


Sillä sitä mitä me olemme, me olemme sitä yhdessä!


~
Kaikille niille jotka uskaltavat olla erillaisia ja näkevät maailman erillailla, kuin muut!<3

~
Especially to Emmi and MJ!<3 R.I.P


~MJackson


3 kommenttia:

  1. laatu kamaa... oikein hyvin tehty ja kaikki melkein 98% totta :D terveiset tekijälle :)

    VastaaPoista
  2. Anni, aika hyvä! :D tykkään tästä. :)

    VastaaPoista
  3. Noniin, nyt joku saakoot luvan paljastaa itsensä :D!
    Kuka ton kommentin on oikein lähettännyt!? :)

    VastaaPoista