torstai 24. kesäkuuta 2010

Tyhjyys ilman sinua!

Tuska sisälläni,
se kuihduttaa minua sekuntti sekunnilta.
Lopulta tulee hetki, milloin olen menettännyt uskoni parempaan, 
mutta vielä on aikaa, silti sitä ei ole loputtomiin!

En pääse sitä nirhaavaa tunnetta pakoon
haluaisin kyllä, mutta silti jos nyt pakenemme pakenemme aina!
Tämä tunne nirhaa minua!!!

Luulin löytäneeni, jotain parempaa ja pysyvämpää.
Ehkä olin väärässä, 
sillä en pysty pelastamaan sinua itseltäsi, 
mutta voin ojentaa sinulle auttavan käteni!
Jos sinä vain sallit sen...

Olin onnellin, kun löysin sinut.
Toit valoa elämääni ja nostit minut takaisin pystyyn, 
kun en siihen enää itse pystynnyt! 

En tiedä mitä pitäisi osata tehdä, 
en tiedä mitä pitäisi sanoa, 
En osaa lukea ajatuksiasi, 
mutta sen tiedän,
että olen täällä sinua varten, jos niin vain haluat!?

Yksinäisyyden pimeät tunnit ja minuutit
ne nirhaa minua yhä enemmän ja enemmän, 
kunpa vain olisit takaisin täällä!

Minä ikävöin sinua! 
Tuntuu, kuin valuisin vain pois jonnekkin tyhjyyteen...
En haluaisi! Ottaisitko minua uudestaan kädestä kiinni, 
niin yhdessä voisimme taas kulkea tätä kivikkoista polkua...

Nytkin, tänäpäivänä yksi elämäni haaveista toteutui, 
mutta ei se ole mitään ilman sinua! 
En osaa edes iloita siitä, niinkuin pitäisi,
kun et ole luonani!
Sydämmeni hakkaa vain tyhjää...
Niin tyhjä olo on ilman sinua!

En voi pelastaa sinua itseltäsi, 
mutta voin auttaa jos vain ymmärtäisit sen!

Ilman sinua minusta ei ole jäljellä, 
kuin vain varjo, joka pimeydessä kulkee.
Etsien jotakin, en ole kokonainen ilman sinua!</3

Sinulle, joka melkein kävelit elämästäni kokonaan pois...
Toivon, että niin ei koskaan kävisi...<3
-Kirjoitin: "noh ei olisi ensimmäinen kerta, kun joku rikkoo sydämmeni!"
-Sanoit: "En minä ainakaan"

Ja nyt sydämmeni on rikki, sinun vuoksesi. Ja vain sinä osaat sen korjata!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti